Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Αποφασίσατε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να αποκτήσετε διαδικτυακή παρουσία δημιουργώντας το δικό σας eshop, αλλά δεν ξέρετε από που να ξεκινήσετε.

Μην ανησυχείτε καθόλου. 

Αυτός ο αναλυτικός οδηγός θα σας λύσει όλες τις απορίες που μπορεί να έχετε σχετικά με την δημιουργία eshop αλλά και την σωστή προώθηση του στο διαδίκτυο ενώ μπορείτε να διαβάσετε και για τις τάσεις στη δημιουργία eshop το 2024. 

Περιλαμβάνει όλα τα βήματα που πρέπει να γνωρίζετε, από τη σύλληψη της ιδέας και τα νομικά έγγραφα που θα χρειαστείτε για την δημιουργία eshop, μέχρι την ημέρα που θα ξεκινήσετε να πουλάτε τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Για μεγαλύτερη ευκολία μπορείτε να βρείτε την ενότητα που σας ενδιαφέρει από τον πίνακα περιεχομένων.

Ιδέες για eShop: Τι θα πουλάει το eShop σας

Η δημιουργία ενός αποδοτικού ηλεκτρονικού καταστήματος ξεκινάει με την σύλληψη μιας σπουδαίας ιδέας. 

Μια έξυπνη και πρωτότυπη ιδέα μπορεί να δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο δικό σας eShop έναντι χιλιάδων άλλων που προϋπάρχουν και πουλάνε ηλεκτρονικά. 

Εάν έχετε βρει αυτήν την ιδέα που θα σας ξεχωρίσει, προσπεράστε αυτήν την ενότητα. 

Εάν όμως είστε σίγουρος για το ότι θέλετε να δραστηριοποιηθείτε στο ηλεκτρονικό εμπόριο χωρίς να έχετε καταλήξει στο τι θέλετε να πουλάτε, δώστε προσοχή. 

Σημαντικά κριτήρια για να καταλήξετε στο κατάλληλο είδος eShop

Η επιλογή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος μπορεί να εξαρτηθεί από διάφορα κριτήρια. Ακολουθούν μερικές προτάσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε τη σωστή απόφαση.

  1. Εάν υπάρχουν προϊόντα που ήδη γνωρίζετε καλά σε επίπεδο γνώσεων και θα θέλατε να πουλήσετε μπορείτε να ξεκινήσετε μ’ αυτά.
  2. Βρείτε μια νέα ανάγκη των καταναλωτών που είτε κανείς δεν έχει βρει τρόπο να ικανοποιήσει ή κάτι αντίστοιχο υπάρχει μόνο στο εξωτερικό.
  3. Αναθέστε σε κάποιον digital marketer να κάνει keyword research και να σας πει πόσοι χρήστες αναζητούν κάθε μήνα ένα συγκεκριμένο προϊόν. Αυτή είναι μια πολύ χρήσιμη πληροφορία που συνήθως είναι σημαντικό κριτήριο για κάποιον πριν επιλέξει να επενδύσει στο διαδίκτυο. Με αυτόν τον αριθμό γνωρίζετε πόσα άτομα (κατά προσέγγιση) αναζητούν τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί στην Ελλάδα κάθε μήνα. Τα στοιχεία είναι ενδεικτικά για να λάβετε υπόψη σας πόσα άτομα μπορεί να ενδιαφέρονται να αγοράσουν το δικό σας προϊόν.
  1. Από την άλλη, εφόσον υπάρχει κάτι με το οποίο είστε παθιασμένος μη διστάσετε να το κυνηγήσετε. Είναι αμέτρητες οι ιστορίες με επιτυχημένους επιχειρηματίες που ξεκίνησαν απλά πιστεύοντας στο ένστικτό τους.
  2. Μη ξεχνάτε τη δύναμη των B2B eshop. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα χονδρικής πώλησης είναι εξίσου περιζήτητα. Γι’ αυτό μη διστάσετε ούτε στιγμή να αναπτύξετε τις B2B πωλήσεις σας και μέσω διαδικτύου.
  3. Κάνετε την έρευνά σας στο διαδίκτυο για προηγούμενες – παρόμοιες προσπάθειες και μάθετε χρήσιμες πληροφορίες. Ανακαλύψτε ποιες δυσκολίες αντιμετώπισαν, ποια μέσα χρησιμοποίησαν, ποιος είναι ο ανταγωνισμός που θα συναντήσετε, ποιες είναι οι αδυναμίες που μπορούν να γίνουν δικά σας πλεονεκτήματα και όποια επιπλέον πληροφορία θεωρήσετε ότι μπορεί να σας φανεί χρήσιμη. Και αν εσείς δυσκολεύεστε αναθέστε σε ειδικούς μια μελέτη αξιοποίησης διαδικτύου στον συγκεκριμένο τομέα.

Εάν ακόμα δεν είστε σίγουροι για το ποια είναι η κατάλληλη ιδέα, διαβάστε παρακάτω. 

Η ομάδα της iServices έκανε έρευνα στο διαδίκτυο και σας προσφέρει πολλές έξυπνες και πρωτότυπες ιδέες για δημιουργία eShop με βάση τις μηνιαίες αναζητήσεις Ελλήνων καταναλωτών. 

Στρατηγική eShop: Αποφασίστε τι θέλετε να κάνει το eShop σας

Πριν ξεκινήσετε τις συζητήσεις με εταιρείες web development για την κατασκευή Eshop, είναι καλό να έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το τι θα πουλάει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και πως θα το πουλάει.  

Τι θέλετε να πετύχετε με τη δημιουργία του; Πόσα προϊόντα θέλετε να έχει; Ποιες μεθόδους πληρωμής; Μήπως υπάρχουν κάποια προϊόντα που είναι πιο σημαντικά και άρα θέλετε να φαίνονται περισσότερο; 

Σε ποιο κοινό απευθύνεστε; Σε πελάτες λιανικής, σε πελάτες χονδρικής ή και στις δύο κατηγορίες;

Έχετε βλέψεις και στόχους εξωστρέφειας; Θέλετε δηλαδή πελάτες από την Ελλάδα ή και από το εξωτερικό; Και αν στοχεύσετε σε διεθνές περιβάλλον, πρόκειται για συγκεκριμένη χώρα ή ο στόχος είναι η παγκόσμια αγορά;

Ξέρω ότι όλες αυτές οι ερωτήσεις μαζεμένες μπορεί να σας μπερδεύουν. 

Ωστόσο είναι σημαντικό να βρείτε μια ξεκάθαρη απάντηση για κάθε μια από αυτές πριν ξεκινήσει η διαδικασία της κατασκευής του ηλεκτρονικού καταστήματος. 

Όσο πιο ξεκάθαρο πλάνο έχετε, τόσο πιο εύκολα και γρήγορα θα μπορέσουν οι web developers, οι γραφίστες και οι project managers να σας προτείνουν τις καλύτερες λύσεις. 

Φυσικά, είναι λογικό ότι θα υπάρχουν πολλά πράγματα και τεχνικές λεπτομέρειες που δε θα γνωρίζετε και είναι η δουλειά μιας σοβαρής εταιρείας web development και digital marketing να σας τα εξηγήσει και να σας προτείνει τις καταλληλότερες λύσεις. 

Στην iServices προσφέρουμε υπηρεσίες eConsulting και σχεδιάζουμε το δικό σας Web business Plan.  Δηλαδή λειτουργούμε ως σύμβουλος της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο, κάνουμε έρευνα για το κλάδο που σας ενδιαφέρει και τον ανταγωνισμό και σας βοηθάμε να πάρετε τις καλύτερες στρατηγικές αποφάσεις για την δημιουργία και προώθηση του eshop σας. 

Μια ξεκάθαρη στρατηγική θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τη συνεργασία ανάμεσα στις δύο ομάδες (την ομάδα σας και τους web developer), θα επιταχύνει τις διαδικασίες και σίγουρα θα οδηγήσει σε βέλτιστο αποτέλεσμα. 

Leave a comment