Skip to content Skip to footer

Ο όρος “εταιρική ταυτότητα” χρησιμοποιείται στο marketing, για να δηλώσει το “πρόσωπο” μιας εταιρείας προς τους συνεργάτες της, προς τους πελάτες της, προς τους επίδοξους πελάτες της ή προς το ευρύ κοινό.

Σχεδιάζεται και υλοποιείται με τρόπο τέτοιο ώστε να είναι σύμφωνη με το “προφίλ” της εταιρίας (εικαστικά αλλά και όσον αφορά την παρουσίαση της πληροφορίας) και να συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων της εταιρίας.

Η ανάγκη δημιουργίας μιας εταιρικής ταυτότητας προκύπτει συνήθως όταν υπάρχει κοινή αντίληψη της οργανωτικής φιλοσοφίας μιας εταιρείας, η οποία εκδηλώνεται σε μια συγκεκριμένη κατηγορία επιχειρήσεων ή ανήκει σε μια συγκεκριμένη “επιχειρησιακή κουλτούρα”.

Δημιουργείται ακριβώς για να εκφράσει αυτή την “εταιρική προσωπικότητα”, ώστε η καθημερινή επικοινωνία με συνεργάτες, πελάτες ή πιθανούς πελάτες να εκφράζει το “πρόσωπο” της εταιρίας, να προσδίδει κύρος και σοβαρότητα και να συμβάλλει στην “συνοχή” όλων των στοιχείων του “δημοσίου προσώπου” της εταιρίας.

Τα βασικά στοιχεία μιας εταιρικής ταυτότητας αποτελούν:
  • Το λογότυπο.
  • Η επαγγελματική κάρτα.
  • Το επιστολόχαρτο.
  • Ο φάκελος.

“Είμαστε στη διάθεση σας, για να ακούσουμε τα αιτήματά σας και να σχεδιάζουμε την καλύτερη και οικονομικότερη λύση για εσάς.”

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2510 224689